joi, noiembrie 27, 2008

Oare de ce nu imi este dor?!

Imi este dor de zilele calduroase de vara,cand nu faceam altceva decat sa stau cu prietenele mele degeaba sa ne bata soarele in ochi.Imi este dor de zilele in care nu aveam grija scolii si a notei de maine.Imi este dor de zilele in care nu ploua si era cald afara.Imi este dor de prieteni mei.Imi este dor de zilele in care nu era nevoie sa stau sa scriu,sa invat,sa ma confrunt cu profesori ce iti doresc note cat mai mici.Imi este dor de zilele calde de vacanta, de acele zile calde in care nu era nevoie sa ies afara cu 3 plovere si 5 geci.Zile frumoase,si char si cele ploioase care racoreau betonul incins de soarele fierbinte.Da!De voi imi este dor.De vacanta imi este dor!De amorteala vacantei de vara.Imi este dor de zilele ce au trecut!>:D<

Un comentariu:

Anonim spunea...

si mie imi e dor de vacanta...vreau sa ma plictisesc stand la calc sau uitandu-ma la tv..e sexi sa te plictisesti!!sper ca nu ai uitat ce e azi nu?:D..deci vii da?:)