luni, noiembrie 03, 2008

Despre muzica...

Despre muzica

Am ajuns saturat şi săturat de muzică.Tânjesc după liniştea susurului blând pe care Ilie l-a auzit, după pacea adevarată izvorândă din Duhul Lui Dumnezeu. Am înlocuit aşa de uşor prezenţa lui Dumnezeu cu fiorul unor versuri aparent mereu pe placul Lui.Oare Dumnezeu ce muzică ascultă, oare o ascultă ca şi mine, încet sau tare, are shuffle la playlist sau işi ia timp să audă fiecare cuvânt a celui ce ii inchină Lui jertfa folosind maniera asta…cântată.De curând am auzit o părere: “oamenii cred că Lui Dumnezeu îi place muzica care le place lor personal la fiecare în parte. E cel puţin interesant să gândesti aşa, amuzant uneori şi poate că de multe ori e supărător de adevărat. Vedeţi, nu mai raportăm ceea ce ascultăm la părerea Lui ci luăm tot ce auzim si ne formăm o părere despre Cel ce inspiră fiecare suflet de pe pământul ăsta. Dumnezeu iubeşte închinarea dar suficient de curios că nu zice decât atât: în duh şi în adevăr. Am învăţat că muzica e o modalitate, un vehicul al închinării şi nu închinarea în sine.Aş vrea să îl aud pe El cântând. Cu siguranţă mi-ar zdruncina toate aşteptările şi dorinţele cu privire la sunet şi muzică. Dumnezeu cântă un cântec inimii mele, iar inima mea ar face bine să nu ramână pasivă, mulţumindu-se cu ritmurile preferaţilor noştri : români, americani, britanici, australieni, pământeşti…. Şi de ce doar când te saturi de ceva te poţi gândi şi la altceva. E ca şi cu o tragedie sau un lucru dramatic, doar văzându-l simţi cercetarea în inima şi parcă doreşti să poţi face ceva când de fapt mereu ar trebui să avem o inimă deschisă pentru tot ceea ce şi Domnul are inima deschisă. Cum priveşte Dumnezeu la muzică, cât preţ pune pe ea, nu încape indoială… o iubeşte şi apreciază dar de cate ori am inlocuit prezenţa Lui cu ceea ce doreşte să stârnească si să aducă prezenţa Lui…muzica, cântecul, piesa, cântarea şi toţi termenii existenţi si atribuiţi felului acesta de artă şi talent. Sunt atâtea şi atâtea piese care îmi ating inima, care mă duc acolo unde poate că Dumnezeu vrea să ajung, care mă inspiră să doresc să ii spun si eu câteva cuvinte pline de sinceritate, însemnătate şi inspiraţie celui ce a pus în mine orice urmă de talent. Atâtea piese care mă fac să mă gândesc la cum e să fii in prezenţa Lui, să simt dragostea, mila şi dorinţa Lui pentru mine, să îi inteleg inima şi să văd motivaţia Lui pentru lumea asta, atâtea piese minunate care laudă numele Lui, îi dau Lui toată slava şi care au condus, conduc şi vor conduce generaţii întregi de oameni pe culmile închinării…şi totuşi e doar un singur Creator cel care le-a dat pe toate, le aude pe toate şi le primeşte pe toate… Doar unul. Un Dumnezeu pentru mii de albume, sute de mii de piese şi milioane de închinători,Mai mare decât toţi, mai valoros decât toate albumele şi mai puternic decât toate milioanele de cuvinte ce se indreaptă spre El.”let my life be like a love song, to Your heart”– într-adevăr nişte cuvinte care atunci când se implinesc cu adevărat şi cand Dumnezeu vede că cel care le cântă oricine ar fi, ajunge să facă lucrul ăsta, să facă din viaţa lui un cântec de dragoste pentru El…devin puternice. Dumnezeu ne-a cântat cântecul de dragoste iar odată cu fiecare cuvânt pe care ni l-a cântat s-a inrădăcinat în noi răspunsul dezirabil pe care noi să îl avem la adresa Lui.viaţa mea, inima mea, atitudinile mele, acţiunile mele, gândurile mele, dorinţele şi planurile mele, părerile mele, tot ce eu sunt şi voi fi vreodată să fie un cântec de dragoste pentru inima lui Dumnezeu, un simplu răspuns la ceea ce El a făcut de la începutul timpului pentru mine.Cel mai uşor e să ii ceri Lui să iţi pună pe inimă cântecul, ca să fie cu adevărat ceva real si sincer, nefabricat ci autentic şi dintr-o inimă plină de dragoste pentru El. Nu cred că se compară cu nimic acea melodie care incântă inima Tatălui. Isus e cântecul de dragoste a lui Dumnezeu pentru mine. Există oare cântec mai frumos?
“so many times i’ve fallen,so many ways I failed you,so many times i’ve stepped out on my own,i know i’m undeserving,but i feel You are preserving the only good that i have shownthe only words that i can bringare these very words i sing”
vreau sa iţi cânt cu inima mea, cu vocea mea, cu mintea mea, cu duhul meu, cu viaţa mea, cu toată fiinţa mea.
written by Sergiu Salcau

Niciun comentariu: